Перспективний план роботи Баранівської районної державної адміністрації на 2018 рік

ЗАТВЕРДЖЕНО

               Розпорядження голови

                                 районної державної адміністрації

      29.12.2017   № 346

 

 

 

 

 

 

Перспективний план роботи Баранівської районної державної адміністрації 

на 2018 рік


 


№№

п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

1. Засідання колегії районної державної адміністрації

1.     

Відповідно до плану засідань колегії Баранівської районної державної адміністрації на 2018 рік

 протягом року

заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації,

керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації

2. Структурна перебудова економіки, створення умов

для розвитку її галузей, відродження вітчизняного товаровиробника

1.     

Аналіз виконання:

- завдань Програми економічного і соціального розвитку Баранівського району на 2017 рік;

- пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації та діяльності органів місцевого самоврядування району у 2017 році

січень-лютий

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2.     

Розроблення Пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації на 2018 рік та координація роботи щодо їх реалізації

січень-лютий

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації

3.     

Розроблення проекту Програми економічного і соціального розвитку Баранівського району на 2018 рік

 січень-лютий

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4.     

 Аналіз стану проведення закупівель головними розпорядниками бюджетних коштів

 щомісячно

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

5.     

Розроблення проекту Програми економічного і соціального розвитку Баранівського району на 2019 рік

грудень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

6.     

Моніторинг інвестиційної діяльності у районі

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

7.     

Моніторинг реалізації заходів, фінансування яких планується здійснювати за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів

  протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

8.     

Формування публічного звіту голови районної державної адміністрації на виконання наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20 грудня 2016 року №277 “Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади»  

 січень-лютий

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації,  

структурні підрозділи райдержадміністрації

9.     

 Оновлення даних паспорту Баранівського району

щоквартально

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

10.   

Аналіз ходу реалізації в районі державних і регіональних програм. Підготовка інформації про стан вирішення актуальних проблемних питань Баранівського району, що потребують вирішення на державному рівні

щомісячно

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

11.   

Проведення моніторингу цін на окремі види продовольчих товарів

щомісячно

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

12.   

Проведення моніторингу роботи основного кола промислових підприємств району 

щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

13.   

Підготовка аналітичної інформації про підсумки роботи галузей економіки району

щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

 Наради з питань забезпечення участі промислових, торгівельних підприємств району у проведенні святкових ярмарок

 протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

Звітування на засіданнях постійних комісій районної ради за напрямами діяльності

 протягом року

структурні підрозділи    райдержадміністрації

3. Розвиток промислового комплексу

1. 

 Аналіз підготовки народно-господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років

щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

 Оновлення даних щодо промислових підприємств району

щоквартально

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 3.

 Моніторинг обсягу реалізації продукції промисловими підприємствами району

щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4.

Аналіз  роботи підприємств-експортерів

щопівроку

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. Забезпечення функціонування паливно-енергетичного комплексу

1.       

Проведення моніторингу стану вирішення питань щодо сталого функціонування та розвитку паливно-енергетичного комплексу району, підприємств галузі та вжиття заходів з вирішення проблемних питань

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2.       

 Аналіз стану впровадження заходів щодо енергозбереження на підприємствах, в організаціях та установах району

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

5. Реформування аграрного сектора економіки та земельних відносин

1. 

Розроблення Зведеного плану розвитку агропромислового комплексу району на 2018 рік

лютий

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 2.

Аналіз підготовки сільгосппідприємств району до проведення весняно-польових робіт, надання практичної та методичної допомоги щодо матеріально-технічного та фінансового забезпечення посіву сільськогосподарських культур

березень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

Проведення моніторингу забезпеченості насінням ярих культур під урожай 2018 року, його закупівлі та стану посівів озимих культур  

березень  

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. 

 Уточнення плану розвитку агропромислового комплексу району по галузях на 2018 рік

березень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 5.

Прийняття звітності від сільськогосподарських підприємств району та складання річного звіту про господарську діяльність сільськогосподарських підприємств району за 2017 рік

березень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

6. 

Аналіз готовності господарств району до збирання зернових культур: наявності та технічного стану сільськогосподарських машин, комбайнів, токового господарства, забезпеченості механізаторськими кадрами

 червень-липень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 7.

Організація проведення комплексу весняно-польових робіт

квітень-травень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

8. 

Прийняття звіту про посівні площі сільськогосподарських культур (Ф-4-сг)

червень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

9. 

Організація заходів по догляду за посівами сільськогосподарських культур та їх захисту від хвороб та шкідників

протягом ІІ кварталу

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

10. 

Організація проведення заготівлі кормів для зимівлі тварин

червень-жовтень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

11. 

 Аналіз ходу збирання врожаю сільськогосподарських культур в сільськогосподарських підприємствах району та посіву озимих культур під урожай 2019 року

 липень-листопад

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

12. 

Організація проведення осінньо-польових робіт

вересень-листопад

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

13. 

 Моніторинг розрахунків сільськогосподарських підприємств району за оренду майнових та земельних паїв за 2018 рік

 серпень-грудень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

14. 

Контроль за ходом зимівлі сільськогосподарських тварин по агроформуваннях району

ІV квартал

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

15. 

Прийняття звітності від сільськогосподарських підприємств про площі та валові збори сільськогосподарських культур ( Ф-29-сг)

грудень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 16.

 Прийняття від сільгосппідприємств району звітності про підсумки роботи у тваринництві (Ф-24- сг)

щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 17.

 Моніторинг стану розрахунків сільськогосподарських підприємств району із виплати заробітної плати

 щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

18. 

 Розміщення в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації матеріалів щодо діяльності агропромислового комплексу району  

 щокварталу

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

19. 

 Надання методичної допомоги господарствам району з виконання вимог Закону України «Про охорону праці»

 протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

20. 

 Сприяння забезпеченню ефективного використання сільськогосподарської техніки при виконанні польових робіт  

протягом  року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації

21. 

Активізація роботи щодо залучення інвестицій у агропромисловий комплекс для оновлення і модернізації основних засобів виробництва і впровадження сучасних технологій у сільському господарстві.

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації

5.1. Наради, семінари, засідання комісій

 1.

 Підготовка та проведення нарад з :

- керівниками сільгосппідприємств;

- головними агрономами;

- головними зоотехніками;

- головними інженерами;

- головними бухгалтерами

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації

2. 

  Нарада з питань збирання зернових у 2018 році

червень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації

3. 

 Організація та проведення засідань надзвичайної протиепізоотичної комісії

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства   райдержадміністрації, районне управління Головного управління Держпродспоживслужби  в Житомирській області

6. Фінансова, інвестиційна та зовнішньоекономічна діяльність

 

1. 

 Аналіз виконання бюджету району за 2017 рік

січень

відділ фінансів райдержадміністрації

2. 

 Аналіз виконання районного бюджету

щомісяця

відділ фінансів райдержадміністрації

3. 

 Контроль за відповідністю бюджетного законодавства та аналіз правильності формування місцевих бюджетів на 2018 рік

 І квартал

 відділ фінансів райдержадміністрації

4. 

Підготовка звіту про виконання районного бюджету за 2017 рік та подання відповідних документів на розгляд до Баранівської  районної ради

січень

 відділ фінансів райдержадміністрації

5. 

 Аналіз фінансування заробітної плати та соціальних виплат із місцевих бюджетів

 протягом року

 відділ фінансів райдержадміністрації

6. 

Подання на розгляд сесії районної ради пропозицій щодо внесення змін до районного бюджету

 при потребі протягом року починаючи

з 01 квітня 2018 року

 відділ фінансів райдержадміністрації

7. 

 Організація роботи щодо формування проекту бюджету району на 2019 рік

ІІ півріччя

 відділ фінансів райдержадміністрації

8. 

 Здійснення постійного контролю за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів на освіту, охорону здоров’я, фізичну культуру та спорт, молодь, соціальний захист населення

протягом року

 відділ фінансів райдержадміністрації

9. 

Проведення моніторингу змін, що вносяться до районного бюджету

протягом року

 відділ фінансів райдержадміністрації

10. 

Здійснення аналізу бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів

вересень-жовтень

 відділ фінансів райдержадміністрації

11. 

Розробка та доведення до головних розпорядників коштів районного бюджету та органів місцевого самоврядування прогнозних показників загального та спеціального фондів місцевих бюджетів на 2019 рік

листопад-грудень

 відділ фінансів райдержадміністрації

 12.

Підготовка проекту рішення про районний бюджет на 2019 рік та матеріалів, що додаються до рішення відповідно до ч.1 ст. 76 Бюджетного кодексу України та подання на розгляд районній державній адміністрації

ІV квартал

 відділ фінансів райдержадміністрації

13. 

Подання проекту рішення про районний бюджет на 2019 рік на розгляд сесії районної ради

до 25 грудня

 відділ фінансів райдержадміністрації

14.

Здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства при формуванні та затвердженні місцевих бюджетів району на 2019 рік

грудень

 відділ фінансів райдержадміністрації

15. 

Надання консультаційної, методичної та практичної допомоги суб’єктам господарської діяльності в організації та проведенні зовнішньоекономічної діяльності та з питань чинного законодавства у сфері зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, державно-приватного партнерства

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

16. 

Розроблення та організація реалізації заходів, спрямованих на пошук та залучення іноземних інвестиційних ресурсів, у тому числі на умовах державно-приватного партнерства

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

17. 

Забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності Баранівського району та покращення інвестиційного клімату

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

6.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

Проведення наради з керівниками виконавчих органів місцевих рад, головними розпорядниками коштів, головними бухгалтерами за підсумками виконання місцевих бюджетів району:

- за 2017 рік;

- за І квартал 2018 року;

- за І півріччя 2018 року;

- за 9 місяців 2018 року

лютий

квітень

липень

жовтень

 відділ фінансів райдержадміністрації

2. 

Нарада за участю органів місцевого самоврядування та головних розпорядників бюджетних коштів про формування  місцевих бюджетів на 2019 рік

вересень-листопад

 відділ фінансів райдержадміністрації

3. 

Нарада за участю органів місцевого самоврядування та головних розпорядників бюджетних коштів про підсумки виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2018 року та завдання по їх виконанню до закінчення бюджетного року

жовтень

 відділ фінансів райдержадміністрації

7. Забезпечення функціонування житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку, побутового,

торговельного обслуговування населення

1. 

 Здійснення контролю за станом проходження опалювального сезону 2017-2018 років, організація і контроль за підготовкою житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років, забезпечення своєчасного початку опалювального сезону і його проходження

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

 Здійснення аналізу стану введення житлових будинків в експлуатацію

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

 Надання методичної допомоги при створенні об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) в населених пунктах району

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. 

 Контроль за виконанням річного плану будівництва та реконструкції об’єктів житлово- комунального господарства за рахунок усіх джерел фінансування

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

5. 

 Здійснення контролю за організацією роботи в сільських населених пунктах щодо вивезення та захоронення твердих побутових відходів

протягом  року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

6. 

 Проведення моніторингу виконання програми «Питна вода Баранівського району на період до 2020 року»

протягом року 

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

7. 

 Здійснення контролю за станом розрахунків за житлово- комунальні послуги

щодекадно

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

8. 

 Забезпечення дотримання законодавства у галузі будівництва

протягом року 

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

9. 

Здійснення аналізу використання капітальних вкладень на ремонт та будівництво об’єктів у районі

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

10. 

 Здійснення моніторингу стану розроблення, оновлення містобудівної документації (схеми планування, генеральні плани населених пунктів, плани зонування та детальні плани територій)

протягом року 

  управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

11. 

 Надання послуг:

- видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

- надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

-видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

- погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

у разі необхідності

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

12. 

 Моніторинг впровадженням енергозберігаючих технологій та устаткування на підприємствах, в установах і організаціях району

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

13. 

Аналіз транспортного обслуговування населення району

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 14.

 Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територій

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

15. 

  Аналіз роботи підприємств зв’язку щодо задоволення потреб жителів району

 щомісяця

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

16. 

 Проведення обстеження стану автомобільних доріг загального користування та залізничних переїздів, через які проходять автобусні маршрути

 протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 17.

 Здійснення контролю за ходом підготовки підприємств та організацій транспорту і зв’язку до роботи в зимових умовах 2018-2019 років

 ІІ півріччя

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

18. 

Здійснення аналізу торговельного обслуговування населення району, особливо у віддалених селах, де відсутня стаціонарна торговельна мережа

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

19. 

Розробка дислокації підприємств торгівлі та громадського харчування району та здійснення її моніторингу

січень

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

20.

Аналіз забезпечення населення району побутовими послугами

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

21. 

Надання методичної, консультаційної допомоги підприємствам торгівлі та побутового обслуговування населення району всіх форм власності з питань застосування правил торгівлі та побутового обслуговування населення, з інших питань

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

22. 

Надання допомоги місцевим радам району щодо забудови земельних ділянок

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

7.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

 Підготовка та проведення нарад з питань:

- містобудування та архітектури;

- благоустрою населених пунктів району;

- діяльності житлово-комунального господарства

  

        протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

 Організація та проведення засідання районного штабу з організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2018-2019 років

травень-жовтень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

Нарада за участю керівників підприємств житлово-комунального господарства про початок опалювального сезону

жовтень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. 

 Організація та проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району

 у разі необхідності

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

5. 

 Організація та проведення засідань комітету з визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Баранівського району

у разі необхідності  

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

8. Розвиток та підтримка підприємництва

1. 

 Аналіз діяльності в районі суб’єктів малого бізнесу за 2017 рік

 березень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

 Аналіз стану виконання вимог Закону України від 11 вересня 2003 року №1160 «Про запровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

 у разі необхідності

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

 Підготовка:

- плану підготовки проектів регуляторних актів районної державної адміністрації;   

- проектів регуляторних актів районної державної адміністрації;

- звітів про відстеження результативності регуляторних актів районної державної адміністрації

у разі необхідності

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

9. Соціальний захист населення

1.

 Забезпечення виконання програми зайнятості населення Баранівського району

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

2. 

 Проведення моніторингу стану впровадження підприємствами, установами та організаціями району нових розмірів мінімальної заробітної плати

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

3. 

 Проведення повідомної реєстрації колективних договорів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

4. 

 Проведення роботи з надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу та твердого палива, аналіз стану своєчасного фінансування в повному обсязі передбачених видатків за призначеними субсидіями за рахунок субвенцій держави

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

5. 

 Проведення обстеження умов проживання заявників з метою визначення ступеню нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел фінансування

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

6. 

 Здійснення постійного контролю за цільовим використанням бюджетних асигнувань, передбачених для надання населенню адресної соціальної допомоги, перевірки наданої громадянами інформації

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 7.

 Видача направлень для забезпечення інвалідів, дітей- інвалідів та інших осіб технічними засобами реабілітації

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8. 

 Організація виконання заходів щодо посилення соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9. 

 Внесення змін до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

10. 

  Проведення реєстрації внутрішньо переміщених осіб з Донецької, Луганської областей та Автономної Республіки Крим

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11. 

Ведення обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та внесення змін до Бази переміщених осіб

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

12. 

 Проведення виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

13. 

 Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій  

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 14.

 Забезпечення пільгових категорій громадян санаторно- курортними путівками для оздоровлення

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

15. 

Вивчення проблемних питань, пов'язаних із наданням всебічної допомоги бездомним громадянам та особам, звільненим із місць позбавлення волі

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

16. 

Аналіз стану створення необхідних умов для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до будинків і приміщень місцевих органів виконавчої влади, закладів соціального захисту населення

 протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

17. 

Моніторинг стану створення робочих місць за видами економічної діяльності

 протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

18. 

 Організація роботи з подання клопотань щодо присвоєння Почесного звання України «Мати-героїня» та заявок на виплату одноразової винагороди жінкам, яким було присвоєно Почесне звання України «Мати-героїня»

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

19. 

 Організація обліку багатодітних сімей

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 20.

Проведення роботи щодо соціального захисту учасників АТО, вивчення нагальних проблем військовослужбовців, родин загиблих учасників АТО

протягом року

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

21. 

Підготовка документів на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації  

 22.

 Акція «16 днів проти насильства»

 листопад-грудень

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації  

23. 

 Організація та проведення заходів в межах Всеукраїнського рейду «Урок»

 IV квартал

служба у справах дітей райдержадміністрації 

 24.

Здійснення контролю за станом призначення та виплатою коштів державної цільової субвенції на утримання у сімейних формах виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

25. 

Організація та здійснення контролю законодавства про працю на підприємствах усіх форм власності, де працюють діти

щоквартально

служба у справах дітей райдержадміністрації 

26. 

Здійснення контролю за станом профілактичної роботи з питань подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, правопорушень та злочинності

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

27. 

Здійснення контролю за: - своєчасним обстеженням умов проживання та виховання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах; - своєчасним обстеженням умов проживання та виховання дітей у прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, сім’ях опікунів, піклувальників, які опинилися в складних життєвих обставинах; - закріпленням за дітьми житла та майна

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

28. 

Організація та проведення профілактичних заходів з подолання дитячої бездоглядності та безпритульності «Діти вулиці»

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

 29.

Здійснення контролю за своєчасним визначенням правового статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

 30.

Організація та проведення у навчальних закладах району лекцій на правову тематику, днів та тижнів правових знань

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

 31.

Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сімейні форми виховання

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації 

9.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

Засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради

щоквартально

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

2. 

Засідання районної комісії по попередньому розгляду заяв громадян, які звернулися за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, пільг та субсидій 

щотижня

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 3.

Засідання районної спостережної комісії

щомісяця

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

4. 

Засідання районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

щомісяця

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

5. 

Засідання  робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення суб’єктами господарювання

щомісяця

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 6.

Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

щоквартально

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

7. 

Засідання комісії з питань захисту прав дитини

щомісяця

служба у справах дітей райдержадміністрації 

8. 

Засідання колегії служби у справах дітей районної державної адміністрації

щоквартально

служба у справах дітей райдержадміністрації 

10. Охорона здоров’я

1. 

 Організація та проведення профілактичних оглядів жителів району

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

2. 

 Проведення організаційних заходів щодо зміцнення матеріально-технічного стану закладів охорони здоров’я усіх рівнів

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

3. 

  Організація медичної допомоги соціально незахищеним верствам населення відповідно до реєстрів хворих пільгових категорій

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,   відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

4. 

Реалізація заходів щодо розвитку донорства крові та її компонентів

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

5. 

Реалізація заходів щодо протидії захворюванню на туберкульоз у Баранівському районі

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

 6.

Виконання заходів щодо попередження захворювання та поширення грипу та гострих респіраторних  вірусних  інфекцій в Баранівському районі в епідемічний сезон

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

7. 

 Забезпечення пільгових категорій населення лікарськими засобами, зубопротезуванням

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

8.

Аналіз використання бюджетних коштів закладами охорони здоров'я, забезпечення фінансування захищених статей видатків

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

9. 

 Моніторинг заходів, спрямованих на поліпшення стану здоров’я дітей та жінок

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

10. 

  Аналіз надання амбулаторно-поліклінічної допомоги мешканцям району

протягом року

комунальна центральна районна лікарня

11. 

Виконання заходів щодо боротьби з онкологічними захворюваннями

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

 12.

Організація здійснення контролю медичними працівниками за якістю харчування дітей в період літньої оздоровчої кампанії 2018 року в пришкільних таборах

протягом року

комунальна центральна районна лікарня, районне управління Головного управління Держпродспоживслужби  в Житомирській області

 13.

Внесення змін до електронного реєстру з метою забезпечення інсуліном в повному обсязі всіх інсулінозалежних хворих на цукровий діабет

щомісяця до 10 числа

комунальна центральна районна лікарня

14. 

Проведення аналізу своєчасного введення в експлуатацію, ефективного використання обладнання та ліків в медичних установах району

щоквартально

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги», відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

10.1. Засідання консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів райдержадміністрації

1.

Засідання медичної ради

щоквартально

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,   відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

2.

Нарада щодо поліпшення диспансерних оглядів населення району

щоквартально

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

3.

Нарада про вжиття заходів щодо запобігання дитячій та материнській смертності у районі

щоквартально

комунальна центральна районна лікарня, комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»,  відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

11. Забезпечення діяльності гуманітарної сфери

1.       

Забезпечення  функціонування  і розвитку дошкільної, загальної   середньої освіти, підвищення якості освітніх послуг з урахуванням  демографічної ситуації  відповідно до  вимог суспільства, стану соціально-економічного розвитку, запитів громадян і потреб держави та району

протягом року

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

2.       

Забезпечення  конституційних прав громадян на освіту шляхом реалізації єдиної системи безперервної освіти

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

3.       

Моніторинг управлінської діяльності навчальних закладів на основі рейтингового  оцінювання  окремих напрямів діяльності

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

4.       

Впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації  державних стандартів освіти у навчально-виховний процес навчальних закладів

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

5.       

Забезпечення підвезення учнів і вчителів до місця навчання і роботи та в зворотному напрямі

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

6.       

 Участь в обласних, районних спартакіадах та інших масових фізкультурно-спортивних заходах

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

7.       

Забезпечення проведення районних спортивних заходів з олімпійських видів спорту, участі спортсменів та команд району в обласних та Всеукраїнських спортивних заходах з олімпійських видів спорту

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

8.       

Активізація роботи з патріотичного  виховання, збагачення духовного потенціалу  учнів, відродження кращих надбань  українського  народу, його культурних і національних традицій

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

9.       

Сприяння розвитку навчально-матеріальної бази навчальних закладів району за рахунок різних джерел фінансування

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

10.   

Створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

11.   

Профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі, пропаганда та формування здорового способу життя

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

12.   

Співпраця та сприяння діяльності громадських організацій щодо профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

13.   

Створення сприятливого середовища щодо забезпечення  зайнятості молоді

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

14.   

Заходи, присвячені закінченню навчального року та випуску учнів закладів загальної середньої освіти

травень-червень

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

15.   

Зустріч керівництва районної державної адміністрації з дітьми-сиротами - випускниками загальноосвітніх навчальних закладів

червень

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації, служба у справах дітей райдержадміністрації

16.   

Координація роботи органів місцевого самоврядування щодо ведення обліку дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

17.   

Координація роботи щодо захисту житлових та майнових прав дітей.  

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

18.   

Координація роботи щодо захисту прав та законних інтересів дітей у судах.   Аналіз інформації про справи, які перебувають на розгляді суду щодо встановлення юридичного статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування. Аналіз інформації щодо судових справ про здійснення усиновлення дітей громадянами України

щомісяця

служба у справах дітей райдержадміністрації

19.   

Координація та контроль роботи щодо попередження насильства щодо дітей в сім’ях

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

20.   

Ведення державної статистики щодо дітей відповідно до законодавства України

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

21.   

Участь у судових засіданнях щодо захисту прав та законних інтересі дітей

згідно з судовими повістками

служба у справах дітей райдержадміністрації

22.   

Проведення індивідуальної виховної роботи з дітьми, які перебувають на обліку, їх батьками

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

23.   

Проведення обстежень житлово-побутових умов проживання дітей, які перебувають на обліку у службі у справах дітей

згідно окремого графіку

служба у справах дітей райдержадміністрації

24.   

Проведення роз’яснювальної роботи з батьками, чиї діти ухиляються від навчання, схильні до бродяжництва і  правопорушень.  

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

25.   

Здійснення зустрічних звірок з відділенням кримінальної міліції у справах дітей щодо дітей, які перебувають на обліку

щомісячно

служба у справах дітей райдержадміністрації

26.   

Здійснення зустрічних звірок з районним центром зайнятості щодо неповнолітніх, які отримали направлення на працевлаштування у службі у справах дітей

щоквартально

служба у справах дітей райдержадміністрації

27.   

Здійснення заходів з підтримки національного усиновлення та інших форм сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

28.   

Вивчення умов утримання та виховання дітей у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

29.   

Здійснення контролю за  умовами утримання та виховання дітей у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

30.   

Вивчення роботи органів опіки та піклування, комісій з захисту прав дитини з питань наявності законодавчих підстав та своєчасності призначення опіки та піклування над дітьми

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

31.   

Ведення Реєстру житла та майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Здійснення перевірки дотримання житлових та майнових прав дітей

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

32.   

Здійснення поповнення Єдиного електронного банку даних на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, про сім’ї потенційних усиновителів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

33.   

Ведення Єдиного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

34.   

 Ведення Єдиного банку даних про дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

35.   

Здійснення контролю за своєчасним внесенням та поновленням інформації в Єдину інформаційно-аналітичну систему «Діти»

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

36.   

Забезпечення участі кращих аматорських колективів  району в обласних фестивалях, конкурсах, заходах

протягом року

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації 

37.   

Забезпечення розвитку, збереження і функціонування закладів культури району

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

38.   

Сприяння розвитку всіх видів аматорської творчості, народних промислів, вжиття заходів з популяризації і пропаганди народних звичаїв та обрядів

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

39.   

Організація культурно-дозвільної діяльності, участь в обласних заходах

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

40.   

Організація виставок робіт народних умільців, видатних митців району

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

41.   

Зміцнення спортивно-технічної бази об’єктів та споруд спортивного призначення, утримання їх в належному стані, координація діяльності заінтересованих організацій та кооперування коштів, спрямованих на реалізацію фізкультурно-спортивних програм

протягом року

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

11.1. Наради, семінари, засідання комісій

 1.

Наради  та семінари з  керівниками навчальних закладів, із заступниками директорів з навчально-виховної роботи, із заступниками директорів з виховної роботи, з керівниками дошкільних навчальних закладів району щодо організації навчального процесу

щомісяця

 відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

2. 

Засідання комісії з питань захисту прав дітей

щомісяця

служба у справах дітей райдержадміністрації

 3.

Зустріч з опікунами, піклувальниками, батьками-вихователями та прийомними батьками

ІІІ квартал

служба у справах дітей райдержадміністрації

 4.

Засідання координаційної ради з питань національно- патріотичного виховання при Баранівській районній державній адміністрації

щоквартально

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

12. Формування суспільних відносин та інформаційного простору в районі

1. 

 Інформування населення через засоби масової інформації та офіційний веб-сайт районної державної адміністрації про соціально-економічний розвиток району, заходи, що вживаються органами влади для його поліпшення

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

2. 

 Організація висвітлення системної інформаційно- роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації щодо змісту, цілей та механізму реалізації державної політики

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

3. 

 Організація висвітлення діяльності районної державної адміністрації в засобах масової інформації

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 4.

Організація проведення оперативних інтерв’ю, прес-конференцій, виступів керівництва району, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації в засобах масової інформації

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

5. 

Підготовка довідки про суспільно-політичну ситуацію в районі за 2017 рік

січень

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

6. 

Аналіз суспільно-політичних акцій, які проводяться у районі різними політичними силами

протягом року

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

7. 

Забезпечення підготовки і проведення разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного життя, шляхів розв’язання проблем визначення перспектив розвитку району

протягом року

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

8. 

Моніторинг центральних та регіональних засобів масової інформації

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

9. 

Аналіз актуальних проблем життєдіяльності району, забезпечення проведення «прямих» телефонних ліній з керівниками органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

10. 

Організація систематичного оперативного розміщення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації відкритої статистичної інформації про події в економічній, соціальній, культурній та іншій сферах життя району

щомісяця

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

11. 

Підготовка довідки про суспільно-політичну ситуацію в районі

щоквартально

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

12. 

Організація та взаємодія зі структурними підрозділами районної державної адміністрації щодо своєчасного подання інформації для розміщення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації

постійно

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 13.

Забезпечення оприлюднення в засобах масової інформації про роботу гарячих телефонних лінії  районної державної адміністрації

постійно

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 14.

Аналіз та систематизація публікацій в засобах масової інформації щодо суспільно-політичної ситуації в районі

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

15. 

Консультації з лідерами районних осередків політичних партій та громадських організацій щодо конструктивної взаємодії між органами виконавчої влади і об’єднаннями громадян для забезпечення стабільності в районі

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

16. 

Участь у масових заходах, які організовані за ініціативи політичних партій та громадських організацій району

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

17. 

Аналіз релігійної ситуації в районі. Консультації в межах компетенції з релігійними організаціями, які діють в районі

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

18. 

Організація своєчасного опрацювання та надання відповідей на прийняті запити в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

19. 

Забезпечення своєчасного оприлюднення проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, що підлягають обговоренню, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної державної адміністрації, її структурних підрозділів на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

20. 

Організація виконання Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» в районі

протягом року

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

21. 

Інформування населення про порядок уточнення персональних даних виборця

протягом року

відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

12.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

Підготовка та проведення зустрічей, "круглих столів" з лідерами районних осередків об'єднань громадян із питань взаємодії органів виконавчої влади з об'єднаннями громадян

згідно з планом роботи

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

2. 

Засідання Координаційної ради з питань сприяння у розвитку громадянського суспільства  при районній державній адміністрації

щоквартально

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

13. Забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян

1. 

Розробка та участь у розробці проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, а також проектів нормативно-правових актів районної ради, які вносяться на її розгляд головою районної державної адміністрації, з питань забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян

протягом року

Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

2. 

Надання методичної допомоги у здійсненні правової роботи в структурних підрозділах районної державної адміністрації

протягом року

Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

3. 

Перевірка відповідності законодавству України проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів рішень районної ради, які вносяться на її розгляд головою районної державної адміністрації з питань забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян, розробниками яких є структурні підрозділи районної державної адміністрації

протягом року

Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

4. 

Узагальнення результатів перевірок рішень виконавчих комітетів місцевих рад району щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади на відповідність чинному законодавству

щопівроку

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

5. 

Організація проведення заходів щодо правової освіти населення на території району

протягом року

Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

6. 

Вивчення стану дотримання в Баранівському районі  законодавства, регламентуючого захист прав і законних інтересів дітей, попередження злочинності серед неповнолітніх

протягом року

служба у справах дітей райдержадміністрації

7. 

Організація своєчасного опрацювання та надання відповідей на прийняті запити в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»

постійно

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

8. 

Проведення спільних профілактичних рейдів

за окремим графіком

служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

9. 

Організація особистих та виїзних  прийомів громадян головою та заступником голови райдержадміністрації

згідно з графіком

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

10. 

Аналіз стану проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації

щоквартально

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

11. 

Здійснення контролю за додержанням вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

постійно

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

12. 

Організація роботи щодо запобігання правопорушень та злочинності серед неповнолітніх

протягом року

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації, служба у справах дітей райдержадміністрації

13.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

Проведення у навчальних закладах району Тижня  правових знань

жовтень

відділ освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та культури райдержадміністрації

2. 

Засідання постійно діючої комісії по розгляду звернень громадян

щомісяця

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

3. 

Засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення

протягом року

Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

4. 

Засідання районної спостережної комісії

щоквартально

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14. Оборонна робота, вирішення питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

1. 

Здійснення контролю за виконанням плану організаційних та практичних заходів районної державної адміністрації, місцевих рад району, підприємств, установ і організацій щодо дій під час пропуску весняної повені, льодоходу та осінньо-зимових дощових паводків

Лютий- квітень, вересень- листопад

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

Підготовка проекту розпорядження голови районної державної адміністрації «Про заходи щодо запобігання виникненню лісових пожеж у пожежонебезпечний період 2018 року»

березень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

Здійснення перевірки стану готовності органів місцевого самоврядування, лісокористувачів, організацій, підприємств та установ до протипожежного захисту лісів та готовності до реагування у випадку виникнення великих пожеж в екосистемах району у весняно-літній період 2018 року

березень, квітень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. 

Розроблення Плану організаційних і практичних заходів Баранівської райдержадміністрації щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах у зимовий період 2018-2019 років

жовтень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

5. 

Підготовка проекту розпорядження голови районної державної адміністрації «Про заходи щодо безаварійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені в районі у 2018-2019 роках»

жовтень

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

6. 

Проведення перевірки стану створення місцевих, об’єктових матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків

протягом року за окремим планом

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 7.

Здійснення контролю за станом проведенням технічної інвентаризації захисних споруд району

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

 8.

Організація роботи з питань дотримання безперечного виконання вимог по забезпеченню режиму секретності в райдержадміністрації

протягом року

 Ворощук С.О. - головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

9. 

Здійснення заходів щодо формування основних показників мобілізаційного плану району та забезпечення життєдіяльності населення

протягом року

 Ворощук С.О. -головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

10. 

Організація роботи районної комісії з приписки юнаків 2001 року народження до призовної дільниці Баранівського районного військового комісаріату

січень-березень

Ворощук С.О. -головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

11. 

Організація роботи районної призовної комісії під час весняної та осінньої призовних кампаній 2018 року

І квартал,

ІV квартал

Ворощук С.О. -головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

12. 

Організаційне забезпечення формування та приведення в боєздатний стан загону територіальної оборони району №15 в особливий період

 

протягом року

Ворощук С.О. -головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

14.1. Наради, семінари, засідання комісій

1. 

Підготовка та проведення засідань районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

згідно з планом роботи та у разі потреби

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

Підготовка та проведення командно-штабних навчань, тренувань

за окремим графіком

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

Організація роботи районної евакуаційної комісії

згідно з планом роботи та у разі потреби

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

4. 

Організація та проведення засідань районної призовної комісії з питань організації і проведення призову громадян України на строкову військову службу в 2018 році

за окремим планом

Ворощук С.О. -головний спеціаліст мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

15. Охорона довкілля

1. 

 Здійснення моніторингу стану навколишнього природного середовища району

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

2. 

Моніторинг роботи органів місцевого самоврядування щодо підтримання належного санітарного стану та благоустрою у населених пунктах району

протягом року

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

3. 

Здійснення організаційних заходів щодо проведення щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля»

протягом року

 управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

16. Взаємодія з органами місцевого самоврядування

1.

Організація контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 №339, надання їм методичної та практичної допомоги

протягом року  

апарат та  структурні підрозділи райдержадміністрації

2. 

Забезпечення участі керівництва районної державної адміністрації, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації у роботі сесій районної, міської, сільської, селищних рад, засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад району (за окремим планом)

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 3.

Організація проведення комплексних перевірок виконавчих комітетів місцевих рад району щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади (за окремим графіком)

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

4. 

Організація участі керівництва районної державної адміністрації, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації у сходах громадян за місцем проживання

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

5. 

Проведення консультацій з керівниками органів місцевого самоврядування з питань взаємодії з політичними партіями, громадськими та релігійними організаціями

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

6. 

Надання методичної допомоги в організації та проведенні загальнодержавних свят та виконанні вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

7. 

Здійснення організаційних заходів на виконання Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

 8.

Підготовка аналітичної довідки щодо дотримання чинного законодавства при прийнятті рішень виконавчими комітетами місцевих рад району

щопівроку

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

9. 

Здійснення перевірок актів органів місцевого самоврядування, виданих з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, на відповідність чинному законодавству України

протягом року  

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, Лободзінська Т.О. – головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації

 10.

Забезпечення здійснення районною державною адміністрацією повноважень, делегованих районною радою

протягом року  

заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації

11. 

Надання консультативної допомоги виконавчим комітетам місцевих рад району щодо розробки програм економічного і соціального розвитку територіальних громад району на 2019 рік

грудень

управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства    райдержадміністрації

12. 

Проведення тематичних і контрольних перевірок додержання вимог Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій

протягом року

архівний сектор райдержадміністрації

13. 

Підготовка та проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

березень-квітень

Гальчук С.Т.- головний спеціаліст з питань персоналу апарату райдержадміністрації

14. 

Організація проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації

жовтень-грудень

Гальчук С.Т.- головний спеціаліст з питань персоналу апарату райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації

16.1. Наради

 

1.

Організація та проведення нарад з  селищними головами

щоквартально

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

2.

Організація участі керівників органів місцевого самоврядування району в засіданнях колегії районної державної адміністрації

за окремим планом

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

3.

Організація та проведення засідань робочої групи для проведення перевірок здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади

щокварталу

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

17. Організація контролю за виконанням законів України, актів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації

 

1.

Забезпечення оперативного контролю за виконанням законів України, актів Президента України, рішень Уряду, розпоряджень і доручень голови обласної та голови районної державних адміністрацій, цільових комплексних програм районної державної адміністрації, простої кореспонденції (здійснюватиметься за квартальними планами роботи районної державної адміністрації)

протягом року

заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації,  загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

2.

Вивчення роботи структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконкомів місцевих рад району з питань організації контролю за виконанням документів

щомісяця

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

3.

Проведення перевірки виконання цільових комплексних програм, що діють у районі

щомісяця

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

4.

Підготовка керівництву районної державної адміністрації інформації про стан виконання структурними підрозділами районної державної адміністрації контрольних документів

щомісяця

загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

18. Інформаційно-комп’ютерне забезпечення роботи райдержадміністрації

 

1. 

Здійснення організаційних заходів щодо реалізації в районі єдиної державної політики в сфері інформатизації та розвитку інформаційно-комп’ютерних технологій

протягом року

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 2.

Забезпечення адміністрування та контролю за  функціонуванням офіційного веб-сайту районної державної адміністрації  

щодня

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 3.

Забезпечення функціонування системи зберігання та архівування електронних документів в апараті районної державної адміністрації

протягом року

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

 4.

Поетапне впровадження системи електронного документообігу в діяльності районної державної адміністрації

протягом року

 загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

 

19. Комплексні перевірки, надання практичної та методичної допомоги

структурним підрозділам райдержадміністрації (за окремим графіком)

 

20. Перевірка діяльності органів місцевого самоврядування з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади

(за окремим графіком)

21. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей

  1.  

Відзначення професійних свят та ювілейних дат згідно з квартальними планами роботи районної державної адміністрації

протягом року

 заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації,  загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації

         

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                  І.В.Приймак